Feyza

Ne ölümün hüznü var Ne de hayatın neşesi, Nasılsın" samimiyetsizliği ile "İyiyim" sahtekarlığı arasında bir yerdeyiz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çiçek gibi insanların kalbini kıranların, bahçesi hiç bir zaman bahar görmez.
Şu hayatta belkide en çok, İhtiyacımız olan şey sahte olmadan gülen bir güz
HERKES BİR HOŞÇAKAL KADAR YALNIZ BİR VEDA KADAR KİMSESİZ DURUYOR.
Yorgunluk sadece bedende olmaz. En çok da yürekte hayallerde ve umutlarda olur..