Est ad astra

Est ad astra
@Fyz_c
Bir kalemin eski satırları...
Tutunacak bir dal aradı kadın, Yağmurdan ıslanmış dal acıtmadı elini Tutması zor oldu belki, Ama yanmadı canı. İşte bu yüzden güzeldi yağmur...
1000Kitap
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Uzun zaman önce çok sevdiğim bir adama karaladığım birkaç satır...
Merhaba sevgilim. Gün doğumunu izliyordum aklıma düştün yine keşke dedim... Keşke seninle izlesem şu güneşin doğuşunu. Sonra kapadım gözlerimi yanımda hayal ettim seni. Esen hafif rüzgarı parmakların varsaydım mesela. Saçarımda hafifçe gezinen parmakların... Sonra gözüme değen dalgalar var bir de. Şu denizi beraber izlesek seninle dedim. Buz gibi görünüyor bakınca bile içi üşüyor insanın. Tam şu anda saçıma küçücük bir çiçek yaprağı kondu. Keşke sen yanımda olsaydın alsaydın onu saçımdan sonra birbirimize bakıp gülseydik. Bak karşımda bir de eski bir bina var kullanılmıyor... içinde güvercinler var. Sadece onların sesini duyuyorum şu an. Bir de arada esen rüzgarın sesi var. Senin sesin ne çok yakışırdı buraya. Seni seviyorum deyişin. Sanki onun için yapılmış bir müzik gibi. Sanki herşey beni sevmen için yapılmış gibi sevgilim. Havada uçan tozun bile sesi geliyor. Tam sevdiğimiz gibi. Sakin huzurlu... Martılar birbirlerine aşıkmışcasına bağırıyor şimdi de birkaç karga ve bir de minik kuşlar. Anlaşmış gibi hepsi seni bağırıyor sanki bana. Her yerde o kadar sen varsın ki. Gökyüzünde onca bulutun arasında da buldum seni. Pamuk gibi kalbini. Nasıl güzel sevdiğini gösteriyorlar bana. Ah işte kocaman bir dalga ve senin kızgın yüzün. Deniz de birşeylere kızmış belli. Bence balıklara kızdı içindeki en değerli parçaya kızmış olmalı. Çünkü sende içindeki değerli şeylere kızınca deli bir dalgaya dönüyorsun. Bakışların kararıyor soğuk uçsuz bucaksız oluyorsun. Sonra aniden duruluyorsun tıpkı deniz gibi. Denizin balıkları örttüğü gibi örtüyorsun beni yine. Kalbin sarıyor kalbimi. Güneş vuruyor denize deniz sıcacık oluveriyor. Sana gelen güzel haber gibiydi güneş. Seni de sıcacık yapıyor işte. Bulutlarını ortaya çıkarıyor...<br> Karşı camda gördüğüm yansıma çok yalnız. Ayağında pembe
1000Kitap
Seviyorum seni ekmeği tuza banıp yer gibi Geceleyin ateşler içinde uyanarak ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi ...... ...... #Nazım Hikmet Ran
Şiir
Ne kadeh kaldırdım, ne şarap içtim  Sarhoş olmak için ben seni seçtim 💙 #Uğur Işılak
Yarım kalan sevgiye  Şu emanet gülmeye  Yaşamadan ölmeye  İtirazım var  #Müslüm Gürses