En az 50 kitap okumak istiyorum 2021 de. Kendimi kitaplarım kucağına bırakmak istiyorum. Huzur ve mutlulukla, kitabın karakteriyle aynı duyguları hissetmek, Kitabın kokusunu içime çekmek istiyorum... En başta hedefim 30du ama kitapların beni kendine çektiğini bir kez daha anladım bugün. Belki 1-2 gün sonra hedefim çoğalacak. Nerden bilebilirim ki? Kitapların büyüsüne bağlı!
'' Gözlerimi kapatıp dileğimi tuttum. Sonra birden içime de bir korku duydum. Yavaşça gözlerimi açtım. Oda hala karanlıktı. Hekes dileğimin ne olduğunu sormaya devam ederken gözlerimi yeniden kapadım ve içimden ona kadar saydım. Bir gözümü yavaşca araladım. Tamam, her şey yolunda. Biri ışığı açmış''
Korkuyla yaşamak... bu kitap kesinlikle okunmalı.