Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Açıkçası popüler yazarlara karşı önyargılıyım. Ne yazık ki önyargımda haklıymışım. Bir kitaptan ziyade bir film senaryosu gibiydi. Normalde okuduğum kitapların filmini izleyince film yavan kalıyor, ancak bu filmi kitaba çevirmişsiniz gibi. Tipik bir Amerikan filmi bol aksiyon,son anda mucize kurtuluşlar. Kitap 656 sayfalık bir kitap ancak olayı ta en başta çözüyorsunuz. Bol bol tekrarlar, bilimsel terimler, fazlaca edebi olmayan(film sahnesine aktarılabilsin diye)betimlemeler. Karakterlerle herhangi bir bağ kuramıyorsunuz çünkü derinlik yok. Kısacası kitabı beğenmedim.