Sözüm Yalnızca Rahatsız Edici Olanlara: Takipleştik diye muhabbet etmek zorunda değiliz. Kitaplarla ya da kavramlarla ilgili konular dışında yazmayınız. Başka şeyler konuşmak istiyorsanız, mümkünse başka insanlar bulunuz. Burada kimseye hayatımla ilgili bir şeyler anlatmak zorunluluğum yok. Özel meraklarınızı kendinize saklayınız. Beni bunlarla taciz etmek hakkına sahip değilsiniz. Takipten çıkmakta özgür olduğunuzu söylememe gerek yok.