Güneş

Güneş
@GUNES91
Bana gülüyorlar çünkü farklıyım Ben de onlara gülüyorum çünkü hepsi aynı......
Mən bir daha o gözlərə baxıb astaca dedim : "Sen menim həyatımda olan ən qiymətli varliqsan!" Gülümsədim və güzgüdən ayrıldım ,) A/Ç
İnsan
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
youtu.be/UrlQ9AklZT8 Aman aman Yandim aman Kurşun gibi izler Son bakistaki o gozler Kaldı aklımızda .
youtu.be/8GYGe0wwqgs Yanında kalmayacagin bir kalbe sakın dokunma. Sen bir gorumluk bahar dersin geride koskoca bir kış kalır . Hakkını odeyemezsin ....
Çok sevmek yasaklanmalı bence .
İnsan ve Duygular