Gizem Canver

Gizem Canver
@GZMCNVR
VE YÜREĞİM DÜŞTÜ KAR BEYAZI SAYFALARA... Geceye İnat dayanamadı kalemim, Kelimelerim çıkmak istercesine bağırır hatıralar hapishanesinden O kadar boğulmuşlardır ki; yaşanmışlıklardan, artık satırlara kanatlanıp konmak isterler Çünkü onlar özgürlükleri ak düşmüş satırlar da bilirler, Ve onları ne zaman bir okuyan olursa o zaman can bulup cümle oluştururlar kendi aralarında belki de dertlere derman olmaya gelmişlerdir kim bilir? Hatırladın mı sen ve ben tıpkı bu kelimeler gibi yalnızdık bir zamanlar kimimiz tek heceli kimimiz ise tek geceli... Sonra ne mi oldu? Bizi satırlarda özgür kılmak isteyenler çıktı karşımıza ve birer cümle yaptı bizi Satırlarda kanatlanıp duruyoruz şimdilerde Belki de okunuyoruzdur ince ince, kimisi üzerimizden geçiyordur, Gitmeler olmasın diye kimisi altımızı çiziyordur birimiz kaçarsa üzerine basıp düşelim diye... Sonra da düşen kişiyi ayakta duran kişi tutsun diye... Gidemedin değil mi? Evet sanırım burası fazlaca dokunaklı oldu ama dersen ki “ benim vicdanım taş, üzerine basıpta Geçerim” O da senin ADAMSIZLIĞINA Kalmış bir şey O vakit tüm sayfalar kapanır ve tüm kelimeler cümleleri söndürür Tıpkı senin beni öldürdüğün gibi Gizem Canver Geçmişin Karanlık İzi adlı kitap
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
VE YÜREĞİM DÜŞTÜ KAR BEYAZI SAYFALARA... Geceye İnat dayanamadı kalemim, Kelimelerim çıkmak istercesine bağırır hatıralar hapishanesinden O kadar boğulmuşlardır ki; yaşanmışlıklardan, artık satırlara kanatlanıp konmak isterler Çünkü onlar özgürlükleri ak düşmüş satırlar da bilirler, Ve onları ne zaman bir okuyan olursa o zaman can bulup cümle oluştururlar kendi aralarında belki de dertlere derman olmaya gelmişlerdir kim bilir? Hatırladın mı sen ve ben tıpkı bu kelimeler gibi yalnızdık bir zamanlar kimimiz tek heceli kimimiz ise tek geceli... Sonra ne mi oldu? Bizi satırlarda özgür kılmak isteyenler çıktı karşımıza ve birer cümle yaptı bizi Satırlarda kanatlanıp duruyoruz şimdilerde Belki de okunuyoruzdur ince ince, kimisi üzerimizden geçiyordur, Gitmeler olmasın diye kimisi altımızı çiziyordur birimiz kaçarsa üzerine basıp düşelim diye... Sonra da düşen kişiyi ayakta duran kişi tutsun diye... Gidemedin değil mi? Evet sanırım burası fazlaca dokunaklı oldu ama dersen ki “ benim vicdanım taş, üzerine basıpta Geçerim” O da senin ADAMSIZLIĞINA Kalmış bir şey O vakit tüm sayfalar kapanır ve tüm kelimeler cümleleri söndürür Tıpkı senin beni öldürdüğün gibi Gizem Canver Geçmişin Karanlık İzi adlı Kitap
Cumanız hayırlarda vesile bulsun Evet biraz uzun bir yazı ama mutlaka okuyun kitapcanlar:) Nefs-i levvamede , Cenab-ı Hakkın ihsanı gelir; Hak yolcusu salikin nef-si,emmare sıfatından kurtulur; levvame ile değişir. Emmareden, levvameye geçmiş olmanın işareti şudur : Hak yolcusu salik rüyasında, yeşil çimenler, sahralar, ağaçlar, akar çeşmeler görmeye başlar. Hak yolcusu salik, bu makama gelince, kendisine celâl ismi telkin edilir: Levvame nefis makamında bulunan Hak yolcusu salikin devamlı zikri, celâl (Allah) ismi olur. Bu mübarek isminin tesiri ile, Hak yolcusu salik işlediği masiyetlere pişman olup istiğfar eder. Her an, nefsini ayıplayıp ağlar. Gözlerinin yaşı kaynar su gibi olup gayet acıdır. Ancak, bu Hak yolcusu salikten ara sıra isyan hali çıkar. Ama, İşlediği anda, pişman olur ve istiğfar eder. Sonra yine isyan eder. Levvame nefsin bir gereği olarak, o Hak yolcusu salik, kendisini levm edip ayıplamaktan kurtaramaz. Levvame halinde nefis, daima emre boyun eğer durumdadır. İçten de bir zulmaniyettedir. Ah ederek, inleyerek yoluna devam eder. Açıkçası, okuduğu zikirden ve tefekküründen bir tad alamaz. Bu levvame makamında Hak yolcusu salik kelime-i tevhide : — Allah'ın zatından başka bir gaye yoktur. Manasını verir. Buna göre de, her bulunduğu yerde : — Allah'ın zatından başka bir gaye yoktur..Diyerek okur.. Zat (Allah) isminin ateşi kalbine tesir eder. O zaman veled-i kalb (kalb çocuğu) zuhur eder. Kaynak: Risale-i murakabe
Din
Sahi insana sigara yaktıran şarkılar var da acaba sigara yaktıran kitaplar da var mıdır?:) Bence kitaplar masum oldukları için yoktur peki ya sizce ?