Bir kabus gibisin sen korona biz uyanmak istedikçe
Üzerimize basıyorsun
Sanki kalk git bu Dünya dan güzel bir yaşam sürmedin Allah’ın sana bahşettiği bu hayatı düzgün yaşayamadın der gibi ....😓
G.C
Gençler ve kendini genç hissedenler
Sizlerden ricam bu günleri bol bol Dualar ile geçirelim olur mu ?
En yakınımızda dahi olabilir belki de olmuştur
hastahanelerde milyonlarca yatanlar var
Lütfen Duasız geçirmeyelim hatta ve hatta Yasin de okuyabiliriz onlara
🤲