İki seçenekten birisi gerçekleşiyor,ya ölen kişi, hakkında hiçbir şey bilinmeyen bir hiçliğe ulaşıyor Ya da ruhu ve canı bulunduğumuz yerden başka bir yere göç ediyor
Diğerlerinin bilgisi de bilgeliği de geri dursun; onlar gibi olacağıma olduğum gibi kalmak daha iyi değil mi? Kendime ve tanrıya yanıtım şu oldu: "olduğum gibi kalmak benim için en iyisidir."