Kırka yaklaşan biri olarak şöyle söyleyim tamamen kendi düşüncem doğru bulan bulur bulmayana saygılıyım
Otuzdan sonra okula gitmek gözünüzde büyümesin gitmek istediğiniz yere gidin
Fakat gerçek şu ki su gibi geçiyor zaman
Yirmi beşe kadar sakin sonrası hızlı
Bu benim deneyimim, değişebilir sizde
İşe girme,para biriktirme,gezme, araştırma
Bunları yirmilerde yapmaya başlayın
Otuzdan sonra kendimden örnek otuz beş sonrası diyelim
En çok sağlığa odaklı yaşayıp
Rutin işlerinizi aksatmamak için plan yapıyorsunuz
Bende öyle başkalarını bilmiyorum