Çalışma sistemi mantıklı kurulmuş olabilir ama değişen talepler ile insanların neye yönelmiş olabileceği ile senin emeğin çöp haline getirilmiş olabilir neden mi şöyle ki çoğu iş için her insan emek veriyordur muhtemelen
Ama bu dönemde sadece güzel gülüyor,komik birkaç video çekti diye bile abonelikten insanlar milyonlar kazanırken diğer bir yerde sabahtan akşama kadar ter döken birisi olabilir
Aslında burada abonelikten kazanan da haklı çünkü o da kurallara uygun şekilde verileni hak ettiğini düşünüyor alıyor
Fakat ter atan belki çok emek harcayan milyonu göremiyor
Bu dengesizlik zaman,istekler, yönelmeler ile oluyor
Ve yine bu parayı ödeyen halk neticede
Yani halk vermek isteyip bir tek kişiyi zengin etmek isteyince edebiliyor
Burada haksız taraf yok bence her şey normal
Ama bir tarafın bu denge terazisinde altta olduğu gerçeği yadsınamaz gerçekliktir
O da tozun dumanın içinde emek verenler
O dengeyi sağlamak için
Neler ortaya koyulur onu düşünmek mantıklı olan budur