Siz kimseyi yüzde yüz memnun edemezsiniz
Kimseye kendinizi kullandirmayin
Ama içinizi kinle doldurmak tehlikeli
Bu size zarar verir
Rahat olup kendi işlerinizle meşguliyet her zaman daha iyidir
Sizinle keyif alan gezen okuyan dost yanında olur zor gününde
Beklenti yoksa hayal kırıklığı azalır
Bunu bilin
İnsanlara sadece insan oldukları için değer verin onların kişiliğine göre yakınlık kurun
Para, iş bunlar bugün var yarın battı mi biter
Kimseyi dinlemeden bir karar vermeyin dedikodu çok yaygındır
Kendiniz olun
Kimseyi memnun etmek için uğraşmayın