Merve Talay

Merve Talay
@Gaia90
Benden öneriler
Siz kimseyi yüzde yüz memnun edemezsiniz Kimseye kendinizi kullandirmayin Ama içinizi kinle doldurmak tehlikeli Bu size zarar verir Rahat olup kendi işlerinizle meşguliyet her zaman daha iyidir Sizinle keyif alan gezen okuyan dost yanında olur zor gününde Beklenti yoksa hayal kırıklığı azalır Bunu bilin İnsanlara sadece insan oldukları için değer verin onların kişiliğine göre yakınlık kurun Para, iş bunlar bugün var yarın battı mi biter Kimseyi dinlemeden bir karar vermeyin dedikodu çok yaygındır Kendiniz olun Kimseyi memnun etmek için uğraşmayın
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yorumum ️
Bazıları var ah ediyor sonra gelip bakıyor bir nasıliz diye şimdi şöyle bir şey var hakliysan ahın tutar ama bu ah bazen bu dünyada kişiye etki etmez de belki öteki dünyasında Gerçekten de öyle kolay olsaydı Benjamin o kadar kişiyi katletmedi mi Ben çocukken çevremdeki teyzeler yaşlı olanlar kötüye bir şey olmaz cümlesini ne de sık kurarlardi Ölüm hiç kimseye yakışmıyor insanız hatalar olur belki iyiliğin çoktur Ama kul hakkına Rabbim de karışmazmis Yani o kişiyle helallesmen lazım Dedim ya bazı şeyler burada maalesef çözülmüyor Adama su getirmedin diye sana ah ediyorsa orada bir sikinti vardır(sağlık problemi yoksa bir de) İnsanlar en basit bir olaya kin tutuyor Sürekli beddua etmen doğru mu Belki haklı bile değilsindir beddua edip durmak iyi bir şey değil Haksizsan sana tutarsa ya bir de bunu düşünün🤦
Yazgı
Ah aldım galiba bugün her yerim ağrıdı uyumuşum bütün gün
Kitap almaya devam fakat okuma hızım düştü