Gamze al

Hiç insan sevmiyorum, Sadece kibar olmaya çalışıyorum, Yanlış anlamayın.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyi geceler ; abartılmış pozitiflik , yüksek doz şımarıklık , biraz da Cahiliktir cografya biraz kaderdir , Ve belki de portakallar sahiden mavidir.
#orwel
Özgürlük köleliktir. İki kere iki beş eder..
Kudüs
"Her akşam üzeri bir çocuk ölür, Her akşam üzeri bir çocuk ölür, Tanrı insanlarına üzülür , Gökyüzünde anlaşılmaz bir heybet."
#zweig
Birileri ekmek bulamıyorsa, herhalde ötekileri fazla tıkandığı içindir; yükümlülükler birilerinin boğazını sıkıyorsa , o zaman gereğinden fazla hakka konmuş başka birileri var demektir.