Merhaba mete. Bu bir veda mektubu değil çünkü sana söylemiştim ben senin şarkilarında yaşamaya devam edeceğim. Hayat insanın isteklerinden bağımsız kendi başına akan bir Coşkun ırmak. O ırmağı ne kadar anlar,onun akışıyla ne kadar uyumlu olursan ,kendinlede o kadar uyumlu olursun. Mutluluğun ve başarının ilk adımı budur ama hayata uyum sağlamak boyun eğmek demek değildir. Pek çok insan hayatın kötülüklerine seyirci kalır ve sadece hayıflanır sen sakın seyirci kalıp hayıflananlardan olma . Kötülüklerin karşısına akıl ve cesaretle dikilen, onlarla savaşan sayısı az ama değerli insanlardan ol. Bazen insan bu zorlu mücadelenin içinde kendini kaybeder, aklı karışır, yolunu kaybeder işte böyle anlarda yol gösterecek bir güce ihtiyaç duyar. Gökyüzünde pırıl pırıl parlayan ve yerinden hiç oynamayan bir yıldız vardır mete. Ona çoban yıldızı derler. Yollarını kaybedenler ona bakar ve doğru yolu bulurlar. İşte akıl ve cesaret insanın içindeki çoban yıldızıdır. Aklına ve cesaretine sahip çık! Unutma sen bir sanatçısın! Sanat acılardan doğar. Acı çekmeyenler seni hiç bir zaman anlamayacaklar , kendini onlara anlatmak için çırpınıp zamanını boşa harcama. Sen bildiğin yolda yürü. Sen benim hayata verebildiğim tek ve en değerli eserimsin yolun açık olsun beni unutma .. :(