''Hoşça bak zatına kim zübde-i alemsin sen
Merdüm-i dilde-i ekvan olan ademsin sen''
''Ey insan evladı! Kendine hürmetle yaklaş; çünkü sen kainatta yaratılmışların göz bebeği olan insansın!'' (Şeyh Galib)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sabır ne güzel bir nimettir! Bize düşen sabırla, namazla, gelen imtihanı en güzel şekilde şirke, bidate, günaha, isyana bulaşmadan uğurlamaktır. Çünkü Allah'ın vaadi haktır! Kalbimize Allah'a (c.c) güvenmeyi öğreteceğiz. Çünkü verende, mahrum edende, kaza ve kaderin sahibide yalnızca O'dur.
Bizler şeytanın üzüntü ile yaklaşacağını unuttuk çünkü. Sanıyoruz ki bu şeytan;
Ramazan'da bağlanan,
Akşam ezanından sonra dolanan,
Seccade katlanmazsa namaza duran,
Sofra bekletilirse afiyetle yemeğe dalan,
Arada ettiğimiz gıybetin yegane suçlusu,
İşte şeytanı bundan ibaret saymakta şeytanın oyunlarından biri fark edemiyoruz.
Ne yazık ki bizim toplumumuzda ''aman ağzımızın tadı bozulmasın, başımıza bir iş gelmesin'' diye bir 'din' oluşmuş durumda. İnsanların keyiflerinden taviz vermemek adına kendi elleriyle oluşturdukları bu dine göre ise her şey mübah. En büyük sloganları ise ''ne var canım bunda?''