Çünkü şu gerçeği hep göz ardı ettik: dünyanın en büyük ilaç firmalarının stratejileri, hasta yerine sağlıklı insanları hedefliyor. ''Hastayı nasıl iyileştiririz de artık bu ilacı satın almasına gerek kalmaz değil de; nasıl sürünürler de bu ilacı bir ömür onlara satarız?'' zihniyeti üzerüne kurulmuş bir sistem var.
Ben her zaman derim ve fazlaca tepki alırım; 90 neslini kısır ettiler, 2000 neslini eşcinsel ediyorlar, 2010 neslini otizm, 2020 neslini şizofren edecekler.