“Eskiden kendimden fazlasıyla fedakârlık etmenin bana sevgi ve saygı kazandıracağına inanırdım. Oysa zamanla anladım ki, her şeyin özünde bir denge var: alma-verme dengesi. Artık saygı duyana saygı duyar, sevgimi de tüketene değil; büyüten, çoğaltan insana veririm.”