Gamze duran

Gamze duran
@Gamzeli29
Herkesi dışarıda bırakmıştım; bu, kendime zarar vermekten kaçınmanın bildiğim tek yoluydu.
Karanlık insanın içindedir. Hayır. Karanlık insanın kendindendir. Hayır. Karanlık insanın ta kendisidir.