Yuân Fên

Yuân Fên
@Gamzelideli
Araftayım... Yusuf gibi karanlık kuyuda , Züleyha gibi utangaçlıkta ama derin bir araftayım ... صمد
Gazeteci
AUZEF / Sosyal Hizmetler
İstanbul
15 Ekim 2000
29 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
Sesinde yaşayıp, kahverengi gözlerine gömülmek istiyorum.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Susmak meğer ne çok şey anlatıyormuş insana. Sessizliğin, sesi de varmış duyabiline. Ne güzel iletişimdir dil ile susup, yürekle konuşmak. Özlemenin de bir dili var. Özlemekte bir o kadar güzel ve anlamlı, keşke birde yürekte bıraktığı acısı olmasa... Rabbim sen yüreği güzel insanlarla karşılaştır bizleri...🤲🏼🌹
Gökyüzü Hangi Renk?
Gel yüreğime , Gökyüzünün sadece mavi olmadığını , Yıldızların sadece gökyüzüne ait olmadığını , Güneşin sadece gündüzleri doğmadığını , Baharın sadece mevsimde olmadığını, Sevgi dokunarak gösterilmediğini , dokunulmadan da yürekten sevildiğini öğretmiyelim mi ? ✨
KAR ÇİÇEĞİM...
Erimeyen kârım ; sonbahar yaşadığım şu hayatımda erimeyen kârımsın sen . O kadar umutsuzca beklediğim tek umutsun sen . Siyaha beyazım oldun hatta asık yüzüme dem diyor ( Taladro ) . Siyah artık mavi dediğim gökyüzüm , siyah artık ilkbahar dediğim gülüşler. Bir tebessüm etsene bana yar (k.s) beyazım gelsin siyahıma , hayatımı maviye boyasana , gülüşlerine dokun çevremin ki siyah olmasın ilkbaharım . Ben sevilmeden öğrendim sevgi denen güzel şeyi . Elinde ki Gül'den , yüzünde ki tebessümden , güzel bir " estağfurullah " diyişin de sevdim senin gibi demeti . Ne hacet dokunuşa ezber olan sevgiye yar (k.s) . Ben sende ezber bozan sevgiyi buldum , tarihe yazılan destanı seni buldum . İşte erimeyen kar demetimi buldum . Son satırlar sana hitaben siyah hayatımın tek umutlu mavisi ; hayatımın erimeyen kârı , öyle çok sevdim ki ezber bozan sevgimizi dayanamadım , gülüşünde ki kar çiçeği ile bir buket yaptım . Sadece senin aynanda görünebilen bir demet . #siyahıma #umutmavisi #yarks 🌹🥀
GÖKYÜZÜNÜZ NE RENK ?
GÖKYÜZÜ NE RENK ...? Mavi dimi 😂 herkes şimdi yukarı bak görmüyor musun diyecek haklısınız da demekte . Evet gökyüzü mavi . Ama ne mavilik . Huzur , çocukluk , sonsuzluk barındıracak kadar kocaman bir mavilik . Benim gökyüzüm kızıl. Evet , evet yanlış duymadınız benim gökyüzüm kızıl . Güneş ☀️ ; bir günde iki kere doğmaz . Fakat güneşin doğması ve batması esnasında mavinin yerini alan o güzel kızıl süslü gökyüzü benim rengim. Ne güzel renk o renk . Yar ( k.s ) sen bana güneş olma ; bir güne bir kere doğma . Sen gökyüzü ol hepimizi barındır sende bir güneş ☀️ , bir gece 🌃 , bir ay 🌙 , bisürü yıldızlar ✨ . Fakat ben sende özel olim . Kızılık gibi olim ... Herkesin fark edemediği o güzle kızıl olim senin sonsuz gökyüzünde iki kere ... ❣️❤️ ( 15.06.2021 / 1 : 56 )