Kırmızı çizgilerinizden taviz vermeyin hayatınız da bu kişi sevdiğiniz bile olsa. Bir yerden sonra kendinizi benliğinizi en önemlisi de öz saygısınızı yitirip kaybolup gidiyoruz. Bilinmezliklere sürükleniyor insan. Sıkışıp kalıyor bir yerler de kendini aramaya başlıyor. Bu kitap bu kendini arayış serüvenini aşkla yorumlayarak çok güzel kaleme alınmış. Ben okurken kitabı aklımdan hep şu sözler geçti " Dün mazi olmakla, yarın meçhul olmakla bilinir. Şuanın değerini bil ve tadını çıkar. Yarına geçince mazi olacak. Belki de artık bazı şeyler için ' geç kalınmış ' olarak anıcağız. Bazı şeyler mahşere kalmalı aşk ve sevgi gibi " diyerek bitirdim...