Ben seni iki mevsim arasında sevdim. Denizin hemen üstünde gökyüzünün biraz altında sonsuzlukta sevdim seni. Denizden sana gelmeye kalksam benim gemimin sana varacak limanı yoktu. Gökyüzünde uçarak süzülerek konmak istedim senin sonsuzlukta yaşayan yüreğine , senin yanına uçacak kadar cesaretim , gücüm ve zamanım yoktu. Çünkü hayat kısa , kuşlar uçuyor... SELENOPHİLE...🌙🌊✨