Derdini kimseye açmak istememek ama birinin seni gerçekten anlamasını istemek . Tek soru sorulmasın ama bir yol gösterilsin istemek . Üzgün olduğun konuyu dile getiremediğinden agresif olmak . Mental olarak herhangi bir şeyi izah etmeye gücünün kalmaması . Bunları ancak yaşayan bilir....
Kalbimin kapısına " kimse giremez " yazdım. Baktım ki gül yüzlü girmiş içeride oturuyor.
" Hayırdır dedim , görmedin mi yazıyı ? "
" Ben okuma bilmem " dedi . Bilmeyince de açılan kapılar var .... Serdar Tuncer ..... Bilmeden açtığım en güzel kapı , senin gönül kapın...
Ne güzel söylemiş şair ;
Satın alınmayan şeyleri severim ben ;
Deniz gibi ,
Gökyüzü gibi ,
Ay ve güneş gibi ,
Özlemek gibi ,
Sevilmek gibi ,
Sevgi gibi ....