Bir Hiç

Beklemenin korkunç zehri öldürmüyorsa beni, bil ki seni özlediğim içindir. Ümit Yaşar Oğuzcan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir ağacımız olsa, özel bir ilişki kurduğumuz. Onsuz geçen günümüz olmasa da, mesela aceleci olmamayı öğrensek onun dallarında günbegün olgunlaşan meyveleri gördükçe. Bir meyve için nasıl da bir yıl beklemek gerektiğini anlasak. Bir ağacımız olsa... Kaynak: Vehimler, endişeler, ağaçlar - Mustafa ULUSOY
" tez kızaran güllerden kendini sakın der ismet Özel. " "Tez kızaran ne varsa tez elden de soluyor. Çilesi çekilmiş bir gülün kokusu ise daima bizimle. Çilesi çekilmiş aşkın, dostluğun, bilginin, fikrin ve itibarın kokusu."
Ruhun yara aldığı her seferinde bir yardım ümidi de vardır. Bu kez bir el uzanacak Ve beni buradan çekip çıkaracak. O el uzanmadığında hayal kırıklığı ve güven kaybı büyür. Ama belki de o el çok önceleri bize uzanmıştır da farkında değiliz diye. Belki de göğüsümüzü genişletecek olan yanı başımızdadır. Daraldığında, sıkıldığında, hiç doğmamış olmayı dilediğinde İnşirah' ı oku. M. Kemal Sayar
"Dünya hayatı iniş çıkışlarla devam eder. İmtihan dünyasında kişiler bazen maddi bazense manevi musibetlerle karşı karşıya kalabilir. Peygamber Efendimiz şöyle buyurur: "Allahu Teala bir kimseye hayır dilerse, adalet-i ilahiyye muktezası ve o kimsenin günahlarını bağışlamak ve derecelerini yükseltmek için onu musibete uğratır."