Bir Hiç

Ne güzel diyor Hz.Ömer; Ben derdimi ne dostuma söylerim ne de düşmanıma. Zira, dostum üzülür, düşmanım sevinir.. Beni en iyi Rabb'im bilir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ne dehşet verici bir şeydir ki, Müslüman adama "Namaz kıl diyoruz" !" Merhum Mahmud Efendi
"Herkes, herkkesiz yaşar kimse kendini oksijen sanmasın."
cam kemik hastası kalbim. dokundukça kırılıyor...
# Gercekten böyle mi
... İnsan insanın yurdu olamıyor; bir insan bir başka insanın dünyasına gönül rahatlığıyla yerleşemiyor, orada uzun vakit barınamıyor artık. Gerçekten böyle mi? ... Gökhan Özcan