Bitmeyen bir dondurma, çok anlamsız; bittiği için, sınırlı olduğu için bize tatlı geliyor belki. Hayattaki her keyif, her mutluluk da öyle ve insanlardan yana evet canımız yanabilir zaman zaman….. Ama o eziyeti yapan kulun da bir sahibi var ve O'nunla muhatap olduğumuzda acımız hafifliyor. Yani, Peygamberimiz'e de birçok eziyetler edildi fakat O, “Allah'ım onları affet, bilmiyorlar." dedi. Bu tabii çok üst düzey bir şey... "Ha" deyince her birimizin çok kolay başarabileceği bir şey değil ama onların sahibiyle muhatap oldu.