Kendi adalet anlayışlarına göre şekillendirdikleri bir ahlak anlayışı ,duvarların olmadığı camdan binalarda yaşanan hayatlar,herkes her şeye müdahale ediyor,adaleti kişiler kendileri sağlıyor eğer geçerli bir mazeretleri varsa da suçlu bulunmuyorlar.Suç sadece kapalı alanlarda mı işleniyor herşey şeffaf olduğunda suç önlenebilir mi?Distopik bir roman,severek okudum.