Çok geçte olsa kendimi bulmuştum onun sevmesiyle. Ama sonra dağıldım yap boz parçaları gibi.
Sen beni kendime getirdin. Şu an olduğum herşey seninle ilgili nir o kadarda senden bağımsız. O bana kanatlarını vermişti uçtum.
Ama Sen bana uçabilmeyi öğrettin, kanatlarım olduğunu gösterdin.
Bu bir kiyaslama değil asla. Bu sadece benim hatam.
Oysa bambaşka hayatlarda bambaşka bir Sevda'nın hikayesiydi bu.
Üzgünüm çok geç kaldım ama anladım. Şimdi gönlümün karanlıklarında bir kilisede günah çıkarıyorum yine. Ve bu aşktan afaroz edildim biliyorum. Senden
Bizden
#cennetimiararken
#1000kitap