İslak ve gece bir şehir, ben yürüyorum
Hiç bitmeyecek bir sokak kalabalığı
Ben düşürdüğüm , kaybettiğim
O aidiyetin derdindeyim.
Neden?
Neden ait değilim Anne,
Neden aidiyetlerim düşüp kayboluyor heybemden?
Kök salmak neden bu kadar zor
Bir avuç toprağa, bir ağacın dallarına
Bir tene mesela,
Bir sese, bir zihne?
Bir sofraya. Bir yatağa
Birine ait olmak
Neden bu kadar zor?
#cennetimiararken
#1000kitap