Saat 03.02
Şarkı başladı. Bilmediğm, anlamadığım bir dilde hemde. İnsan bilinmezlikte, belirsizliklerde bile acıtabilir mi kendini?
Şarkı devam ediyor, sürekli tekrar ettiği bir yer var bizim ağıtlarımızı anımsatan. Anne, neden hep gece demiyeceğim. Ben bana kalınca artık hep gelecek misin demek bu? Geceya, aklıma yine o kitlenip kaldığım an geldi. Oysa sabahları seninle çocukluğumda oluyoruz. Hani senden gizli aldığım botlarımı bodruma saklamıştımda sen yakalamış, madem aldın git getir eve de giy demiştin hani.
Saat : 03.08 şarkıda bir yeri anladım.
Şarkı haklı,
Derdimin önünde oturmuşum
Kimse bilmiyor halim nedir?
Şarkı tekrar ediyor, bilmem kaçıncı kez. Şimdi bir daha dinleyince dokundu, içerde dokunduğu yer çok acıttı.
Sendin ordaki,
#1000kitap
#1000kitap
#cennetimiararken