GbO

GbO
@GbO41
Ben hiç prenses olmadım ama hikayem'de kötü krallar ve kraliçeler vardı.
Yazar 'mış
Sosyoloji
Deutschland
Izmit
73 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
Üzerime aldığım hırkanın sol omzu düştü. Çıplak kaldı omzum. Ört diyorlar günah. Evet günah Peki İçimde var ettiğiniz çıplaklığı nasıl örteyim? #1000kitap
Reklam
Benden bahsetmiş gibi
Gönderi kullanım dışı
Birini kaybetmenizi öldü diye tanımlayarak çözemeyiz. Ben bunu yapmamam. Uğurladım diyelim ya da yolculadım. Evet yolculamak. Çünkü ölüm bitiştir ama yolculuk bir hikayedir. Sen, sen benim en büyük ve en derin, en uzun hikayemsin. #1000kitap
Saat 03.34 henüz şarkı başlamadı, ben beklemedim. Zaten ne farkeder ki, daha dün gitmiş gibisin. Ben yokluğunun kırkını çıkardım gerisini saymıyorum. Yokluğunla şöyle özlemeli, salya sümük ağlamalı bir sohbet edemiyoruz. Senden sonra, sırandan, yasından çalmışlar gibi ölüm koyduk ölüm üstüne. Aramıza deli saçması ölümler girdi. O kadar çok uzun sürdü ki herşey seninle başlayan. Oturup yokluğunla hasbihalleşemedik. Biliyor musun eskiden Yaşamın içinde ölümler anardım. Şimdi ölümlerden başımı kaldırdığım nadir anlarda yaşamı soluyorum. Mevsim değişmiş. Sana geldiğimde kasımdı, gittiğinde mart. Bak Mayıstayız. Yaşanmamış mevsimler de ömürden sayılır mı Anne? Saat 01.39 içine girdim sözleri olmayan melodinin, işte oldu sonsuz bir boşluktan süzülüyorum. Beni alıp götürmesine de eyvallah, uzaklara atmasına da, senden, benden. Korkuyorum Anne, içimde bir yer var dokunmaya korktuğum sen diye başlayan, yokluğun diye biten. #1000kitap #anne
Yaşamın içinde ölümle karşılaşmaktan, ölümlerin içinde yaşamı aramaya döndü akibetimiz. #1001kitap
Reklam