GbO

GbO
@GbO41
Ben hiç prenses olmadım ama hikayem'de kötü krallar ve kraliçeler vardı.
Yazar 'mış
Sosyoloji
Deutschland
Izmit
73 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
Kalabalıklar çok yalnız, Sizdenz benden bile daha yalnız.
Reklam
Burada büyük bir ölüm var. Varsın küçük olsun, sen beni yinede götür. Yaşamın olduğu diyarlara götür.
Sonra Annem gitti, Salonda ki çiçeklerini bir bir alıp gittiler yabancı insan suretleri
Kıştan sonra daha kış bir mevsim daha olmalı. Başka türlü anlatamam bu mevsimi
Delilikli ya da hastalıklı ne farkeder Ben hep karanlıkta, en çok acıyı cektiğimde sevişiyorum sizinle #1000kitap #cennetimiararken
Reklam