Şeytanlar gündüzleri alışveriş falan mı yapıyor ortalıklarda yoklar?
Geceleri uğruyor genelde.
Belki de işe girmişlerdir. Ya bak iblis bile bu hayatta kapitalizme kurban. Ekonomiyi hiç söyleme.
Neymiş, arşu aleme benzemiyormuş değil mi Dünya. İnsan seytanü'da yoldsn çıkarıp, yola koyuveriyormuş.