GbO

GbO
@GbO41
Ben hiç prenses olmadım ama hikayem'de kötü krallar ve kraliçeler vardı.
Yazar 'mış
Sosyoloji
Deutschland
Izmit
73 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
Ayın altında oldu herşey. Ay geldikten sonra, Ay gitmeden önce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uykusu olmayan bir rüya'dan uyanıyoruz kabuslarımıza. Daha ne olsun?
Şeytanlar gündüzleri alışveriş falan mı yapıyor ortalıklarda yoklar? Geceleri uğruyor genelde. Belki de işe girmişlerdir. Ya bak iblis bile bu hayatta kapitalizme kurban. Ekonomiyi hiç söyleme. Neymiş, arşu aleme benzemiyormuş değil mi Dünya. İnsan seytanü'da yoldsn çıkarıp, yola koyuveriyormuş.
Neden hep bu saate soyunuyoruz ki? Neden çırılçıplak zihnim?
Belki de ilk defa bir şey ve çok şeyin olduğu bir zaman. Ve ben tüm bunların lanetlisi.. Hic birşey hissetmiyorum. #cenbetimiararken