GbO

GbO
@GbO41
Ben hiç prenses olmadım ama hikayem'de kötü krallar ve kraliçeler vardı.
Yazar 'mış
Sosyoloji
Deutschland
Izmit
73 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
Okumak iyidir. İnsan iyidir. Okumak insanı iyi kalmaya ikan edendir. Okuyalım, okumaya devam edelim.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dilerim Cemrelerin üçüde insanlığınıza düşsün. Düşsün ki, Zulüm ile abad olan o diyalarada baharlar gelsin.
Koca şehri seyrediyorum şimdi. Konuşsam anlayacak, hani haddini bilmese konuşacak benimle. Ah İstanbul, ruhunda neleri hapsettin sen söylesene?
Son bir yanlızlık bu, Hadi yürü. Sonrası mahşeri kalabalık.
Hikaye bitti. Zaman tükendi. Taç düştü. Kraliçe vazgeçti Yeniden yazılamazda şimdi.