Bazen sadece sustum…
Birinin gidişine,
Birinin gelişine sustum,
Bazı biten arkadaşlıklara sustum,
Bazı gelen güzelliklere,
Bazılarının kendini hep haklı görmesine,
Bazılarının sadece kendini övmesine,
Bazılarınınsa gözünde yokluğuma için için sustum…
Çünkü konuşmanın karşıda anlamı olmadığı çok ana denk geldim ve konuşmak yorucuyken susmak benim için bir kaçıştı. Çünkü bazen senin susman birinin konuşmasına cevaptır…
Gaye~