Açsınız, hepiniz o kadar açgözlüsünüz ki tüm pervasızlar !size sesleniyorum .önünüzdeki tabağa bakmadan gözünüz başkalarının tabaklarında. İşte bu yüzden öldürüyorsunuz yavaş yavaş , iyi niyeti ,samimiyeti en çok da insanlığın en kıymetli değerlerinden sevgiyi.!