Olric.

Olric.
Birşey NET değilse dert dir.. Lütfen gereksiz yere mesaj atmayın.
Belkide okuduğumuz kitaplardaki, hayatı yaşamaya çalışıyoruz.
Reklam
Hiç bir şeye dahi , bir seyler de hissetmemekde kötü.
Açsınız, hepiniz o kadar açgözlüsünüz ki tüm pervasızlar !size sesleniyorum .önünüzdeki tabağa bakmadan gözünüz başkalarının tabaklarında. İşte bu yüzden öldürüyorsunuz yavaş yavaş , iyi niyeti ,samimiyeti en çok da insanlığın en kıymetli değerlerinden sevgiyi.!
Sayfa 6 - Olimpos yayınları.
Hem öğretmenler hem de öğrenenler sahada düşman kalmadığı anda kışlaya uyumaya giderler.
Sayfa 21 - Alfa kitap
Vücut için egzersiz ne ise zihin için de okuma odur.
Sayfa 17 - Alfa kitap