GeCe

GeCe
🅶🅴🅲🅴
Anlamıyorsun ,anlamayacaksin da .
Reklam
Bir şekilde geçiyor zaman ,oluyor sabah .
Zihnimde taşlar var , kafamı kaldıramıyorum . Anlamıyorlar ,anlamayacaklar ,anlatamıyorum .
İçimdeki ilkbahar geceli çok oldu,son bahar bile veda etmek üzere .
Size ne .! Hatalarım da benim günahlarım da . Vedalarım da benim sevdalarım da . Acılarım da benim umutlarım da . Ben bile artık bir şeye kafa yoramıyorken size ne .!