Oysaki o görmüştü gözlerimdekini ,biliyor sanmıştım dokunsa kılacağını,
Ama o bastırdı bile isteye hem de , düşünmeden anlamadan,dinlemeden .
Ben mi .?
Bense acımıyor dedim ne kadar bastırsan da acımayacak dedim ,ona bu açığımı göstermiştim.
Tabi o kullandı son demine kadar ,son raddesine kadar ,son sınırına kadar .
Sonra fark ettim acımıyormuş, hissizleşmiş çünkü.
İnsan farkedemiyormuş.
Herkesi kendi gibi görüyormuş,her defasında aptal gibi tekrar inanıyor ,tekrar göz yumuyormuş.
GeCe
İnanma ,kimse seni anlamıyor ,anlamayacakta .
Olmuyorsa zorlama ,yine sokarsın çıkmaza .
Kıymet bilmeyen kimseye ,ama hiç kimseye vakit bile harcama .
Bu dünyada tek bir canın ,tek bir hayatın var ona göre yaşa .