GeCe

GeCe
🅶🅴🅲🅴
İmtihan dünyası değil de ,intihar dünyası gibi ..
Reklam
İnsan sevdiklerinden daha çok korkmalı,onlar kirdigunda daha çok üzüntü ve daha çok hayâl kırıklığı..
Oysaki o görmüştü gözlerimdekini ,biliyor sanmıştım dokunsa kılacağını, Ama o bastırdı bile isteye hem de , düşünmeden anlamadan,dinlemeden . Ben mi .? Bense acımıyor dedim ne kadar bastırsan da acımayacak dedim ,ona bu açığımı göstermiştim. Tabi o kullandı son demine kadar ,son raddesine kadar ,son sınırına kadar . Sonra fark ettim acımıyormuş, hissizleşmiş çünkü. İnsan farkedemiyormuş. Herkesi kendi gibi görüyormuş,her defasında aptal gibi tekrar inanıyor ,tekrar göz yumuyormuş. GeCe
İnanma ,kimse seni anlamıyor ,anlamayacakta . Olmuyorsa zorlama ,yine sokarsın çıkmaza . Kıymet bilmeyen kimseye ,ama hiç kimseye vakit bile harcama . Bu dünyada tek bir canın ,tek bir hayatın var ona göre yaşa .
“Ben kötü biri değilim. Yorulmuş biriyim.”