Aslında hepiniz aynısınız ,hepiniz aynı yerden vuruyor ,aynı yerden bakıyorsunuz .
Aynı cümleleri kurup ,aynı şeylerden bahsediyorsunuz .
Ama gel gör ki herkes farklı ,acısı ,neşesi , kaygısı herkesin kendine has .
Herkes mutsuz ,herkesin derdi var ,herkes huzur arıyor .
Ama fazlasıyla bencilsiniz ,fazlasıyla benciliz .