Gece

Gece
@Gece_Uzay
Sadece geçmişini al ve bize gel. Kapı açık. Yere 2 minder atarız. Çayda koyarız en demlisinden. Hem dolapta çokomelde var. Olmaz mı?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sonra dışarı çıktım. Aranıza karıştım. Durum daha da vahim. Açıktan ölen bebekler, kadınlara şiddet, çocuklara istismar, makam sevdası yüzünden insanları öldüren kravatlılar, yalancılar, riyakârlar, aldatanlar, caniler, katiller... İçlerinde sevgi kalmamış, merhametleri solup gitmiş insanlar... Zihniyetiniz batsın! Tabiriniz batsın! Dünyanız batsın!
"olur olmadık zamanda yakar canını, oluruna bıraktıkların."
Bazı kadınlar yaralarından tanınır. Bu yaralara bakan gözlerle değil, sadece gören gözlerle ulaşabilirsiniz.
Eğer susuzluktan ölmek istemiyorsan, her bardaktan su içmeyi öğrenmelisin. Lekesiz, tertemiz kalmak istiyorsan; kirli suyla temizlenmeyi öğrenmelisin."