Seda1903

Seda1903
@Gece_kusuS
Mesaj atmazsanız sevinirim :)
Düştükçe kalkmayı öğrendim Kalktıkça kimsem olmadığını...🌸
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimseyi ölecek kadar sevme "sevdiğin kim ?" diye değil , "RABBİN kim? " diye soracaklar ...
İyi geceler canım derdin. Gecenin iyiliğinden çok, canın olma düşüncesi yeşerir dururdu içimde... Özdemir Asaf...
kimse senin nelerle başa çıkmaya çalıştığını,neleri yendiği,yenemediğini,kimlerin yanında olmak istediğini,'nelerin ağrıttığını başını' neler hissettiğini,neleri hissetmekten korktuğunu,içini,senden daha iyi bilemez.o yüzden dik yürü hep,kendine,sadece kendin lazımsın. #Sabahattin Ali
Niyeti kötü olanın attığı ok bir gün kendine dönermiş ve kalbi temiz olanın hikayesi daima mutlu bitermiş...🌼