kimse senin nelerle başa çıkmaya çalıştığını,neleri yendiği,yenemediğini,kimlerin yanında olmak istediğini,'nelerin ağrıttığını başını' neler hissettiğini,neleri hissetmekten korktuğunu,içini,senden daha iyi bilemez.o yüzden dik yürü hep,kendine,sadece kendin lazımsın.
#Sabahattin Ali