Bu kitap nasıl anlatılır bilemiyorum. Belki okurlar bu kitaba normal bir aşk hikayesi gözüyle bakacaktır 'ya da o kadar da özgün olmayan bir konu . Ama bana göre gerçekten özgün ve bir o kadar da sürükleyici. "İnsan sebepsiz yere terk eder mi sevdiğini? " bu kitap bizlere her gidişin bir sebebi olduğunu öğretiyor. Normalde kitap okurken ağlamam ama okurken ağladığım ilk ve tek kitap . Bu yüzden okumak isteyen varsa hiç beklemeyin . Hiçbir saçma unsura yer vermeyen muhteşem bir kitap
Umarım incelemem bu kitabı okumak isteyenler için faydalı olur .
İyi okumalar:))
VazgeçtimKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20159bin okunma
Off efsane bir kitaptı. 3 kitap tavsiyesi istense tavsiye edeceğim ilk kitap bu kitap olurdu.
Yahudilere yapılan ırkçılıği da gözler önüne seriyor. Filmini de izlemenizi tavsiye ederim
İyi okumalar:)