Aybala

Aybala
@Gece_mavi_
öğrenci,müzisyen,voleybolcu
Fen lisesi
Sivas
Giresun, 12 Mayıs
137 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
“Kime iyi ki varsın dediysek, ne iyiliği kaldı ne varlığı..”
İlişkiler
Reklam
“Kanadı olanın gökyüzünü çalarlar.”
İlişkiler
“Bir türkü çalar sen beni anarsın, ama benim gözlerim bile dolmaz artık...”
“Bazı hisleri tek taraflı yaşadığım için kırgınım.”