Ne için yaşıyoruz ki? Seviyoruz, mutlu oluyoruz, üzülüyoruz. Her biri bir gün geçip gidecekken neden bir şeyleri hissediyoruz. Hayat beni öyle bir duruma getirdi ki, artık hiçbir şeyi hissetmek, ağlamak, her konuşmamada her sessiz kalmamda gözlerim dolsun istemiyorum. Hissetmekten nefret ediyorum ve bu nereye kadar devam eder bilmiyorum.