Aybala

Aybala
@Gece_mavi_
öğrenci,müzisyen,voleybolcu
Fen lisesi
Sivas
Giresun, 12 Mayıs
137 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Seni yok sayacaklar, sen daha çok var olacaksın.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seninle hiçbir şeyi çözemeyiz. Bu hikayedeki düğüm sensin çünkü.
Tanrım, eğer varsan lütfen onun acısını da benim kalbime mühürle. Sanırım o artık dayanamıyor.
Eskiden hiçbir şey yolunda gitmiyor diye üzülüyordum. Şimdi yol yok.
“Oluru var mı söyle bana, benim olmanın.”