Manolya Geçer

Manolya Geçer
@Gece_mavisi13
Hani diyor ya şair; "Umut, içimde bir yerde, Ama içimde her yer her yerde... " Öyle İşte.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben sana hep üşüyordum, Çünkü kıştım. Nakıştım, bakıştım. İnkar etmiyorum da bunu Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım. Ve lütfen inkar etme, Sana en çok ben yakıştım... "ÖZDEMİR ASAF "
Şiir

Manolya Geçer

, 1000Kitap'a katıldı.