Elo

Elo
@Gece_okuru23
Kimsenin omzuna başımı koyup ağlamadım ama sırtım duvarın soğuğunu çok yedi..
Duygu ve Düşünce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendinden kendini doğuracaksın. Bu sancının sebebi de o..
Duygu ve Düşünce
Yoruldum..
Kendi şartlarında düşünürsen beni anlayamazsın..
Duygu ve Düşünce