Gece94

Gece94
@Gecee94
Herşeyin zamanı var tabi ki, zamanımız kalırsa..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güneş doğsa da bazı ruhlar hep karanlık.
Ayağa kalk ve silkelen, senin senden başka kimsen yok .
İnsanlar öyledir işte ! Yanlışını yükseltirken ,doğrularını gömebildiği kadar gömer .