Gece

Gece
@Geceee07
Kendimi seviyorum geceyi seviyorum siyahı seviyorum.. Tek aşkım Motor
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnternette şöyle bir paylaşım gördüm... "Eğer bir lezbiyen açık giyinen bir kadını gördüğünde kendini kontrol edebiliyorsa ama bir erkek edemiyorsa, sorun hiçbir zaman kıyafet değildir.” Ben bir erkek olarak şunlarıda eklemek istiyorum (düşününce gerçekten doğru.) gerçek mesele kıyafet değil, insanın karakteri, terbiyesi ve kendini kontrol edebilme yeteneğidir. Saygı duyan , karakterli ve sınırlarını bilen biri başkasının ne giydiğine değil kendi davranışına bakar. Karşısındaki insanın ne giydiği hiçbir zaman bir bahane olmaz. Her insan kendi davranışlarından sorumludur.
1000Kitap
sylvia isimli okura yanıt verildi
Gece
@Bul_benii cidden mağrada yaşanmıyor artık hayır bide böyle konuşan yoldan geçen insanlar da var denk geldim ve o anlık şokla dondum kaldım ilk kez başıma gelmişti artık alıştım lafımı der geçip giderim
İnternette şöyle bir paylaşım gördüm... "Eğer bir lezbiyen açık giyinen bir kadını gördüğünde kendini kontrol edebiliyorsa ama bir erkek edemiyorsa, sorun hiçbir zaman kıyafet değildir.” Ben bir erkek olarak şunlarıda eklemek istiyorum (düşününce gerçekten doğru.) gerçek mesele kıyafet değil, insanın karakteri, terbiyesi ve kendini kontrol edebilme yeteneğidir. Saygı duyan , karakterli ve sınırlarını bilen biri başkasının ne giydiğine değil kendi davranışına bakar. Karşısındaki insanın ne giydiği hiçbir zaman bir bahane olmaz. Her insan kendi davranışlarından sorumludur.
1000Kitap
sylvia isimli okura yanıt verildi
Gece
sylvia kesinlikle böyle diyenlere var ya aşırı gıcık oluyorum söylenmek yerine gel yanımda dur yada ben burdayım kimse bakamaz da karışamaz da hakimeyeti kur başka insanlarda
İnternette şöyle bir paylaşım gördüm... "Eğer bir lezbiyen açık giyinen bir kadını gördüğünde kendini kontrol edebiliyorsa ama bir erkek edemiyorsa, sorun hiçbir zaman kıyafet değildir.” Ben bir erkek olarak şunlarıda eklemek istiyorum (düşününce gerçekten doğru.) gerçek mesele kıyafet değil, insanın karakteri, terbiyesi ve kendini kontrol edebilme yeteneğidir. Saygı duyan , karakterli ve sınırlarını bilen biri başkasının ne giydiğine değil kendi davranışına bakar. Karşısındaki insanın ne giydiği hiçbir zaman bir bahane olmaz. Her insan kendi davranışlarından sorumludur.
1000Kitap
sylvia isimli okura yanıt verildi
Gece
sylvia seni anlıyorum yaşandı 😔 ve bitti gitti 🙂 kimse ne giyeceğime karışamaz bu benim hayatım özgürlüğüm kendi kararım yerine göre giyinmeyi de bildiğim için sorun yok