Gece

Gece
@Geceee07
Kendimi seviyorum geceyi seviyorum siyahı seviyorum.. Tek aşkım Motor
İnternette şöyle bir paylaşım gördüm... "Eğer bir lezbiyen açık giyinen bir kadını gördüğünde kendini kontrol edebiliyorsa ama bir erkek edemiyorsa, sorun hiçbir zaman kıyafet değildir.” Ben bir erkek olarak şunlarıda eklemek istiyorum (düşününce gerçekten doğru.) gerçek mesele kıyafet değil, insanın karakteri, terbiyesi ve kendini kontrol edebilme yeteneğidir. Saygı duyan , karakterli ve sınırlarını bilen biri başkasının ne giydiğine değil kendi davranışına bakar. Karşısındaki insanın ne giydiği hiçbir zaman bir bahane olmaz. Her insan kendi davranışlarından sorumludur.
1000Kitap
sylvia isimli okura yanıt verildi
Gece
sylvia kesinlikle böyle diyenlere var ya aşırı gıcık oluyorum söylenmek yerine gel yanımda dur yada ben burdayım kimse bakamaz da karışamaz da hakimeyeti kur başka insanlarda
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnternette şöyle bir paylaşım gördüm... "Eğer bir lezbiyen açık giyinen bir kadını gördüğünde kendini kontrol edebiliyorsa ama bir erkek edemiyorsa, sorun hiçbir zaman kıyafet değildir.” Ben bir erkek olarak şunlarıda eklemek istiyorum (düşününce gerçekten doğru.) gerçek mesele kıyafet değil, insanın karakteri, terbiyesi ve kendini kontrol edebilme yeteneğidir. Saygı duyan , karakterli ve sınırlarını bilen biri başkasının ne giydiğine değil kendi davranışına bakar. Karşısındaki insanın ne giydiği hiçbir zaman bir bahane olmaz. Her insan kendi davranışlarından sorumludur.
1000Kitap
sylvia isimli okura yanıt verildi
Gece
sylvia seni anlıyorum yaşandı 😔 ve bitti gitti 🙂 kimse ne giyeceğime karışamaz bu benim hayatım özgürlüğüm kendi kararım yerine göre giyinmeyi de bildiğim için sorun yok
Aklıma gelen bir soru...
Diyelim ki geceleri uyuyamıyorsunuz zorla bile olsa uyumanız imkansız ama sevdiğiniz insan sizi düşünüp sürekli uyu dinlen sağlığın için iyi değil diye söyleniyor ama sizde ona defalarca zor ve imkansız sürekli söyleme diyorsunuz yine söylüyor bu sizin canınızı sıkmaya başlıyor... Şimdi sorumuza geçelim Git gide uzaklaşır mıydınız yada başka ne yapardınız ??
Duygu ve Düşünce
Hira Nur isimli okura yanıt verildi
Gece
Kesinlikle haklısınız çok haklı bir yorum yaptınız
Günün sorusu:
-İki tarafın da hatalı olduğu ama aynı zamanda kendi kendilerini haklı gördüğü bir çıkmazda iletişimi ilk başlatan taraf olmak gurursuzluk mudur yoksa olgunluk mu? Gizli bir okurdan
1000Kitap
Gece
Bir kişi gerçekten seviyorsa gururunu bir kenara bırakır farklı olsa bile olgunlukla karşılayıp ilk konuşmayı başlatır .