Gece

Gece
@Geceee07
Kendimi seviyorum geceyi seviyorum siyahı seviyorum.. Tek aşkım Motor
Aklıma gelen bir soru...
Diyelim ki geceleri uyuyamıyorsunuz zorla bile olsa uyumanız imkansız ama sevdiğiniz insan sizi düşünüp sürekli uyu dinlen sağlığın için iyi değil diye söyleniyor ama sizde ona defalarca zor ve imkansız sürekli söyleme diyorsunuz yine söylüyor bu sizin canınızı sıkmaya başlıyor... Şimdi sorumuza geçelim Git gide uzaklaşır mıydınız yada başka ne yapardınız ??
Duygu ve Düşünce
Hira Nur isimli okura yanıt verildi
Gece
Kesinlikle haklısınız çok haklı bir yorum yaptınız
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günün sorusu:
-İki tarafın da hatalı olduğu ama aynı zamanda kendi kendilerini haklı gördüğü bir çıkmazda iletişimi ilk başlatan taraf olmak gurursuzluk mudur yoksa olgunluk mu? Gizli bir okurdan
1000Kitap
Gece
Bir kişi gerçekten seviyorsa gururunu bir kenara bırakır farklı olsa bile olgunlukla karşılayıp ilk konuşmayı başlatır .